La biblioteca et proposa una nova activitat: El club de lectura fàcil, un club on podràs practicar el català en un entorn tranquil i agradable, conduït per Maria Antònia Gimeno.

Les obres de lectura fàcil són obres on el llenguatge i el contingut de l’obra s’ha simplificat per facilitar la seva comprensió. Són una bona pràctica per iniciar-se en el coneixement de l’idioma, per la gent gran o per a persones amb dificultats lectores.

El Club es farà els divendres de maig i juny en horari de matí, de 10.30 a 12 h.

Activitat gratuïta amb inscripció fins a exhaurir places (10 places). Inscripcions obertes a partir del dijous 11 d’abril. Per apuntar-te vine a la biblioteca o truca’ns al 93 685 01 86.

• Dates: divendres de maig i juny al matí, de 10.30 a 12 h.
  • Activitat adreçada a públic jove i adult.
  • Places limitades. Inscripcions obertes a partir de l’11 d’abril, presencialment a la biblioteca o per telèfon (93 685 01 86).