Amb motiu del 8 de març, Dia Internacional de les Dones, la biblioteca celebra el Mes de la dona, amb diverses propostes culturals que tenen en comú a les dones, com a protagonistes.

Activitats virtuals:
  • Dimarts 2 de març, a les 18 h. Taller Escriure en català, conduït per Montserrat Vallès, on es treballarà el llibre Joana E. de Maria-Antònia Oliver. Activitat virtual amb inscripció prèvia.
  • Divendres 5 de març, a les 18 h. Història amb crispetes: Chicas malas con glamour, la tertúlia sobre història i cinema, a càrrec dels historiadors Xesco Montañez i Lluís Torrens. Activitat virtual per Zoom, per accedir clica en l’enllaç:
  • Dissabte 6 de març, a les 11 h. Hora del conte: Truita d’estels, amb la Companyia Patawa. A través de l’Instagram @bibliosantfeliu. Activitat virtual per Zoom, per accedir clica en l’enllaç:
  • Dimarts 16 de març, a les 19 h. Tertúlies d’art: Cleòpatra, faraona i musa artística, a càrrec de Margarita Pedrol i Anabel López.
  • Dimecres 24 de març, a les 18 h. Club de lectura, es comentarà el llibre La maldición de Shirley Jackson. Moderat per Maite Roldán.
Exposicions i mostres de fons:
  • Del 2 al 22 de març: El món amb ulls d’infant, homenatge al premi Pilarín Bayés.
  • Alícia, 150è aniversari
  • Aparador de la biblioteca: Protagonistes!
  • Actrius amb caràcter, mostra de pel·lícules
  • Autora del mes infantil: Marta Altés, il·lustradora
  • Autores d’arreu: Isabel Allende
  • Racó de l’artista: exposició de l’il·lustradora i arquitecta santfeliuenca Núria Feijoó