El dilluns 17 de juny, a les 18 h, la biblioteca acollirà un taller familiar sobre alimentació sostenible.

En aquesta activitat, mitjançant la simulació d’un concurs de cuina, els participants podran descobrir els impactes ambientals que comporta tot allò que mengem.
Els aliments segons d’on vinguin, com estiguin fets o els seus embolcalls poden generar molts impactes. S’emfatitzarà en els residus produïts en la cuina i la compra d’aliments de manera conscient i s’animarà als participants a generar la recepta més sostenible possible. Es proposaran i buscaran, de manera conjunta, alternatives de consum responsable en l’alimentació. I també es farà ús de la Calcuteca, una calculadora que indica l’impacte de les les receptes (emissions, petjada hídrica, residus i ús del sòl) i ens donarà consells per fer receptes més sostenibles.

Activitat amb inscripció prèvia, organitzada per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i a càrrec de Funbrain.

• Data: dilluns 17 de juny, a les 18 h.
  • Activitat en família, adreçada a infants a partir de 6 anys.
  • Inscripcions a la biblioteca o per telèfon (93 685 01 86).