Escrius, però t’encalles amb el full en blanc?

T’agradaria escriure, però no t’atreveixes a fer el pas?

El Taller d’escriptura creativa et proposa una aproximació al món de l’escriptura. A partir de tres sessions pràctiques, explorarem diferents eines i recursos per desenvolupar i millorar l’expressió escrita. També ens fixarem en diferents tècniques literàries, a partir d’exemples com: fragments de novel·les, contes o textos periodístics. És una activitat oberta a tothom, tant si escrius habitualment com si et vols estrenar al món de l’escriptura, amb propostes que es poden adaptar als interessos de cadascú.

La periodista Carme Verdoy és l’encarregada d’impartir aquest taller, que es desenvoluparà en tres sessions: els dimarts 7,14 i 21 de maig, a les 18 h.

Places limitades. Ja et pots inscriure per telèfon (93 685 01 86) o presencialment a la biblioteca.

Si t’agrada escriure, no te’l pots perdre!

Informació
  • Dates: dimarts 7, 14 i 21 de maig, a les 18 h
  • Lloc: sala Temps de les cireres (Planta 0)
  • Places limitades. Inscripcions: presencialment a la biblioteca o per telèfon (93 685 01 86)