Des de fa més de 10 anys, un dimarts i un dijous al mes, de 12.30 a 13 h la biblioteca està a la ràdio.  La pots escoltar en la seva col·laboració dins el programa El mirall de Ràdio Sant Feliu (105.3 FM).

En aquest espai radiofònic la biblioteca dóna a conèixer el seu fons, activitats i serveis. També es tracten notícies literàries, es fan recomanacions de llibres i hi ha tota mena d’informació cultural general, relacionada amb el món dels llibres i la lectura.

Aqui pots escoltar alguns podcats de la biblioteca a la ràdio:

Els còmics al cinema: Detective Pikachu, Hellboy 3 i el Marvel de Salvador Larroca amb Joan Falcó (08/05)

Repàs de les activitats de la biblioteca del maig amb Anabel López (07/05)

Poemes de Sant Jordi amb l’Anabel López i en Joan Sunyé – Naveguem entre les diverses etapes de l’amor començant per Shakespeare i acabant amb Don Quijote (23/04).

“Per l’abril, cada gota val per mil”. Llibres i pel·licules sobre la pluja, amb Anabel López (02/04)

Ressenyes literàries: Una veu de nit, de l’escriptor italià Andrea Camilleri – Montserrat Vallès ens recomana aquesta lectura inspirada en el Comissari Montalbano.

Què són les tertúlies d’art de la biblioteca? Amb Anabel López i Margarita Pedrol (19/03)

Superman guanya el Récord Guiness al “còmic més llarg de la història” i altres temes del Club d’anime i còmic de la biblioteca, a càrrec de Joan Falcó (13/03)

Lectura de poemes d’autores a càrrec d’Anabel López i Bibliovoluntaris. Celebració 8 de març (06/03).

Ressenya d’Un cel de plom de Carme Martí amb Montserrat Vallès (26/02)

L’art i el cinema a la programació de la biblioteca, amb Anabel López (19/02)

Revistes noves i més novetats pel proper mes a la biblioteca amb Anabel López (05/02).

Ressenya literària de Frankenstein o el Prometeu modern de Mary Shelley amb Montserrat Vallès (29/01)

Les Tertúlies d’art de la biblioteca i una performance d’Adrián Pino. (22/01)

■Els còmics que arriben aquest 2019 a la gran pantalla. Marvel i DC. Amb Joan Falcó (09/01).

Novetats a la biblioteca per al 2019 amb Anabel López (08/01).

Novetats del món del còmic i de l’anime amb Joan Falcó (12/12/18).

Repàs de les properes activitats de la biblioteca amb Anabel López, que també parla del Dia Internacional de les persones amb discapacitat i dels documents que hi ha a la biblioteca sobre aquest tema (05/12/18).

L’òpera a l’agenda d’activitats de la biblioteca, biblioconcurs de cinema infantil i altres temes amb Anabel López (20/11/18)

Joan Falcó amb les darreres novetats del món del còmic (14/11/18).

Repàs de les properes activitats de la biblioteca amb Anabel López (06/11/18).

Les properes activitats de la biblioteca i cinc autores destacades, amb Anabel López (23/10/18).

Joan Suñé, Joan Nicolau i Francesc Domingo. Documental sobre Joan Suñé (03/10/18).

■ L’actualitat del món del còmic i de l’anime amb Joan Falcó (03/10/18).

Comencem les activitats de la biblioteca amb Anabel López (25/09/18).

■ La primera sessió d’anime i còmic de la temporada (12/09/18).

■ La Setmana de la biblioteca a Ràdio Sant Feliu (4-8 de juny de 2018).