Des de fa més de 10 anys, un dimarts i un dijous al mes, de 12.30 a 13 h la biblioteca està a la ràdio.  La pots escoltar en la seva col·laboració dins el programa El mirall de Ràdio Sant Feliu (105.3 FM), presentat pel periodista David Cobo.

En aquest espai radiofònic la biblioteca dóna a conèixer el seu fons, activitats i serveis. També es tracten notícies literàries, es fan recomanacions de llibres i hi ha tota mena d’informació cultural general, relacionada amb el món dels llibres i la lectura.

Aqui pots escoltar alguns podcats de la biblioteca a la ràdio:

■ La Setmana de la biblioteca a Ràdio Sant Feliu (4-8 de juny de 2018).

■ La primera sessió d’anime i còmic de la temporada (12/09/18).

Comencem les activitats de la biblioteca amb Anabel López (25/09/18).

■ L’actualitat del món del còmic i de l’anime amb Joan Falcó (03/10/18).

Joan Suñé, Joan Nicolau i Francesc Domingo. Documental sobre Joan Suñé (03/10/18).

Les properes activitats de la biblioteca i cinc autores destacades, amb Anabel López (23/10/18).

Repàs de les properes activitats de la biblioteca amb Anabel López (06/11/18).

Joan Falcó amb les darreres novetats del món del còmic (14/11/18).

L’òpera a l’agenda d’activitats de la biblioteca, biblioconcurs de cinema infantil i altres temes amb Anabel López (20/11/18)

Repàs de les properes activitats de la biblioteca amb Anabel López, que també parla del Dia Internacional de les persones amb discapacitat i dels documents que hi ha a la biblioteca sobre aquest tema (05/12).