Des de fa més de 10 anys, un dimarts i un dijous al mes, de 12.30 a 13 h la biblioteca està a la ràdio i la pots escoltar a Ràdio Sant Feliu (105.3 FM).

En aquest espai radiofònic la biblioteca col·labora amb una gran varietat de continguts culturals relacionats amb la lectura. Els nostres companys, Anabel López i Joan Falcó, donen a conèixer el fons, activitats i serveis que la biblioteca posa al teu abast. Es tracten notícies literàries, fan recomanacions de llibres i donen tota mena d’informació del món dels llibres.

Aquí pots escoltar els darrers podcasts de la biblioteca a la ràdio:

Després de l’aturada causada per la Covid 19, la biblioteca reprèn les activitats presencials (29/09/20).

Què es pot fer i què no a la biblioteca. Autor del mes: Mercè Rodoreda. Novetats de cinema per a adults i infants i de novel·la. Microlectures en veu alta: clàssics juvenils. Descans de les activitats virtuals fins al setembre (17/07/20).

Recordatori horari i serveis. Bústia de retorn oberta 24 h. Novetats novel·la. Contes infantils clàssics. Bosses temàtiques de contes infantils (6/07/20).

Tertúlia d’art sobre l’art als carrers de Sant Feliu. Concurs de la biblioteca a Instagram sobre aquest tema (18/06/20).

Cloenda de temporada de l’activitat Història amb crispetes de Xesco Montañez amb una sessió de la tertúlia en línia (16/06/20).

Les dades des de la reobertura de la biblioteca. 17 anys de Tertúlies d’art. Les activitats virtuals (12/06/20).

Reobertura de la biblioteca. Què es pot fer a la biblioteca en fase 1? Videorecomanacions d’àlbums il·lustrats, una activitat de Núria Altayó  (29/05/20).

El Dia Internacional dels Museus. Previsions d’obertura de les biblioteques (18/05/20).

Balanç del confinament: la biblioteca des de casa. Activitats virtuals, llibres electrònics, serveis i tràmits en línia. Informació d’interès per als usuaris (15/05/20).

Informacions sobre la previsió de reobertura de la biblioteca. Les activitats virtuals de la BMR (11/05/20).

Concurs “Llegir té premi” (per a infants i joves de 8 a 16 anys) (30/04/20).

Teatre des del sofà (24/04/20).

Especial Sant Jordi: el conte de Montse la Roja, una dragona amb gana. (23/04/20).

Sant Jordi a la BMR. Carnet temporal de biblioteca. Iniciatives solidàries (17/04/20).

Propostes culturals online per passar millor el confinament (27/03/20).

Clica aquí per accedir a podcasts anteriors.