Logo de la secció De l'hort a la biblioteca

Aquesta secció és fruit de la participació de la biblioteca en el projecte De l’hort a la biblioteca que pretén donar a conèixer els productes de proximitat del Parc Agrari del Baix Llobregat i a apropar-te a una vida i dieta més saludables. Volem ajudar-te a cultivar el teu propi hort urbà i ensenyar-te les millors receptes amb els productes que n’obtindràs. Amb les activitats i recursos que t’oferim, et convertiràs en tot un expert en el món de l’hort!

Aquesta iniciativa neix l’any 2013 a la Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer de Sant Boi de Llobregat, que va guanyar el Premi Teresa Rovira i Comas a la Innovació a les Biblioteques Públiques Catalanes el 2014 amb el projecte. A partir del 2015 De l’hort a la biblioteca s’ha fet extensiu a altres biblioteques del Baix Llobregat.

Trobaràs la secció De l’hort a la biblioteca a la segona planta de la biblioteca. A més de recursosrelacionats amb les plantes, el cultiu, la jardineria i les plantes aromàtiques i remeieres, trobaràs un apartat dedicat al món de les roses.

En el marc del projecte De l’hort a la biblioteca, les biblioteques del Baix Llobregat et proposen diverses activitats i tallers adreçats al públic adult i infantil. Clica aquí per consultar Guia d’activitats del segon trimestre de 2018.

Imatge de la secció De l'hort a la biblioteca ubicada a la segona planta