El proper 22 d’abril la biblioteca Montserrat Roig fa 30 anys i volem que tu siguis protagonista

El dissabte 22 d’abril farem una gran festa durant tot el matí, amb activitats diverses adreçades a persones de totes les edats. Comptem amb tu acompanyar-nos en aquesta celebració!

El 30è aniversari de la biblioteca inclourà diverses activitats participatives, en les que les persones usuàries seran les autèntiques protagonistes, te les expliquem a continuació:

Repte literari: microrelats → de l’11 al 29 d’abril

Et convidem a escriure un microrelat relacionat amb el món de les biblioteques, els llibres i la lectura, i a compartir-los amb els usuaris i usuàries de la biblioteca. Els microrelats s’exposaran a la biblioteca a mesura que es vagin recollint i fins el 29 d’abril. Els textos han d’anar signats, portar títol i han de tenir una llargària màxima de 500 caracters. Les persones participants rebran un petit obsequi commemoratiu.

Ens podeu fer arribar els vostres microrelats per correu electrònic a: b.st.feliull.mr@diba.cat, indicant a l’assumpte “Microrelat”, o bé, presencialment, a la biblioteca. Pots participar fins el 29 d’abril.

Comparteix biblioteca: ajudan’s a decorar el pastís → de l’11 al 29 d’abril

Ens ajudes a fer el pastís d’aniversari?

Sabem que la biblioteca forma part de la teva vida i, per això, volem decorar el pastís amb les teves paraules. Vine a deixar per escrit les teves vivències i records de la biblioteca, amb elles guarnirem un enorme pastís d’aniversari.

Photocall: vine a fer-te fotos! → de l’11 al 29 d’abril

A partir de l’11 d’abril la biblioteca s’engalanarà per a la festa d’aniversari. Vine a la biblioteca, fes-te una foto, comparteix-la a les xarxes socials i no t’oblidis d’etiquetar-nos: @bibliosantfeliu.

Taller de punts de llibre → 22 d’abril

El dissabte 22 d’abril, de 10.30 a 13.30 h, la biblioteca organitzarà un taller de punts de llibre. La temàtica dels punts haurà d’estar relacionada amb els 30 anys de la Biblioteca Montserrat Roig.

Activitat adreçada a tots els públics, no cal inscripció prèvia. Hi haurà tres categories: infants, adults i artistes. La biblioteca proporcionarà el material per confeccionar els punts.

Els punts s’exposaran a la biblioteca.

Micro obert: comparteix lectures → 22 d’abril

Si t’agrada escriure i vols compartir-ho llegint algun text o fragment curt, o si et ve de gust llegir en veu alta un text breu d’aquell autor o autora que et captiva, vine el 22 d’abril a la biblioteca i participa en la festa.

El dissabte 22 d’abril de 12.15 a 13.30 h obrirem el micro per escoltar-te!

Activitat adreçada a tots els públics, no cal inscripció prèvia.

Vine a celebrar amb nosaltres el 30è aniversari de la biblioteca, t’esperem!