El dijous 2 de març, a les 19 h, la biblioteca acollirà la presentació de tres llibres d’autores del Baix Llobregat.

L’acte estarà presentat i moderat per Llum Torrens, presidenta del Racó de Dones Escriptores de Sant Joan Despí, al qual pertanyen totes tres.

Aquests són els títols i les descripcions dels llibres que es presentaran:

Las mujeres de negro de Carmen Andújar. Dues dones s’uneixen per a dur a terme una missió: lluitar contra la violència de gènere. Ambdues es convertiran en superheroïnes.

Aduelescencia, d’Ana Muñoz, explica els conflictes de quatre adolescents que representen diferents estereotips. Al final de cada capítol es donen consells per ajudar a la seva resolució.

Impulso homicida de Sandra Colavidas és una novel·la d’intriga en què dos conflictes paral·lels acaben desembocant en una tragèdia inesperada pels personatges.

Activitat oberta a tothom. Us hi esperem!

Informació
  • Data: dijous 2 de març, a les 19 h
  • Lloc: Sala Joana Raspall
  • Entrada lliure