El dijous 24 de novembre, BiblioExtraradi es trasllada a la sala Els Pagesos Music Bar (Pi i Margall, 10), que acollirà una doble proposta.

A les 19 h es farà un col·loqui, organitzat per La Mordida Literaria, al voltant de les llibreries de perifèries, que comptarà amb la participació de les llibreries santfeliuenques Barra Lliure, Gínjol Blau, Ossó i Bruch, i la llibreria Llavors, de l’Hospitalet.

A continuació, a les 20.30 h, actuarà el grup Flamaradas. Considerats els “Tom Waits dels Baix Llobregat”, la banda està liderada per Daniel Magallón, nascut a Sant Joan Despí. La seva música veu dels cantautors i la música popular, però també del folk, la psicodèlia i el rock clàssic.

Les cançons de Flamaradas ens arriben des del present més immediat, amb unes lletres a mig camí del surrealisme i la quotidianitat i, moltes vegades, fan referència a la vida als marges de la gran ciutat.

Informació
  • Data: dijous 24 de novembre, el col·loqui es farà a les 19 h i el concert a les 20.30 h
  • Lloc: sala Els Pagesos Music Bar (Pi i Margall, 10)
  • Entrada lliure