El dilluns 14 de novembre, a les 19 h, la biblioteca organitza la xerrada Barris de… Osaka, el plaer de menjar.
Joan Falcó ens parlarà d’Osaka, la tercera ciutat més poblada del Japó. Sabies que és la ciutat dels ponts, amb uns 872? I que se la considera la cuina del país?
Osaka és, des d’antic, el port d’entrada del comerç amb Xina i la resta d’Àsia, i els seus habitants han adquirit la fama de no parar de menjar i ésser uns golafres. De fet, el lema extraoficial de la ciutat és Kuidaore (menjar fins a arruïnar-se). Una ciutat plena de sorpreses i curiositats que et convidem a descobrir des de la biblioteca.
Amb aquesta activitat iniciem el cicle BiblioExtraradi que, del 14 al 26 de novembre, portarà un munt de propostes culturals a la biblioteca, que tindran com a eix temàtic la ciutat i els barris.
Informació
- Data: dilluns 14 de novembre, a les 19 h
- Lloc: sala Joana Raspall (Planta 0)
- Entrada lliure