El dijous 22 de setembre, a les 18 h, et proposem un taller de trucs útils per fer servir Google Maps. El taller, emmarcat dintre del programa Connecta’t de la Diputació de Barcelona, anirà a càrrec de la Fundació Pere Tarrés.

Es tracta d’una activitat pràctica, d’una durada aproximada de dues hores, orientada a explorar aquesta eina de geolocalització i aprendre a utilitzar les seves principals utilitats.

Les places són limitades i les inscripcions es poden fer per telèfon (93 685 01 86), presencialment a la biblioteca o omplint el següent formulari.

Recomanem que portis el teu propi dispositiu mòbil, que pots connectar a la nostra xarxa Wifi, fent la validació amb el carnet de la biblioteca.

• Data: dijous 22 de setembre, de 18 a 20 h
  • Lloc: aula multimèdia (Planta 0)
  • Places limitades. Inscripcions presencials, per telèfon (93 685 01 86) o omplint el formulari en línia.
  • Portar el dispositiu mòbil i el carnet de la biblioteca.