Per raons de seguretat, la clau d’accés al teu carnet ha de ser actualitzada periòdicament. Si t’has fet el carnet abans del 2022 i no has canviat mai el PIN, cal que l’actualitzis abans del 15 de setembre.

És un tràmit senzill que pots fer accedint a l’espai “El meu compte” del Catàleg Aladí, clicant al botó “Modificar PIN”. Si no recordes el PIN actual, tria l’opció Generar un nou PIN. T’arribarà un correu electrònic a la teva adreça per fer la modificació i la nova contrasenya ha de tenir com a mínim 8 dígits, que han de ser números i lletres.

Es tracta d’un canvi necessari per continuar accedint als serveis que ofereixen les biblioteques com:  Internet i +Wi-Fi,  l’app BibliotequesXBMBiblioteca Virtual i Gènius, la biblioteca digital eBiblio, el servei d’impressions BiblioPrint, i els avantatges del carnet.

Per a qualsevol dubte adreçat a la biblioteca.

Més informació: