BiblioEXTRARADI és un projecte de la biblioteca Montserrat Roig de Sant Feliu de Llobregat, que va néixer l’any 2019, amb la idea de contribuir a la coneixença del nostre entorn, des d’una proposta integradora, adreçada a tota mena d’interessos i edats. BiblioEXTRARADI és una aproximació a les perifèries des de la cultura.

Ara, et presentem el fanzine d’aquella primera edició, celebrada el juny de 2019. El fanzine és una revista, de format lliure, que reflecteix, en diferents escrits, què va succeir en el primer BiblioEXTRARADI. Es tracta d’una revista plural i diversa, en la que hi han participat autors, personal i usuaris de la biblioteca. Hi trobaràs articles sobre escriptors, resums i transcripcions d’algunes de les activitats, ressenyes de novel·les, relats literaris o les guies temàtiques que va elaborar la biblioteca.

Amb la presentació d’aquest primer fanzine de BiblioEXTRARADI aprofitem, també, per anar escalfant els motors de la segona edició, que es celebrarà el proper mes de novembre.