Degut al tancament de la biblioteca, l’agenda d’activitats prevista per al setembre ha patit canvis. Consulta aquí l’agenda actualitzada.

Les activitats s’organitzen tenint en compte les mesures de prevenció Covid, tenen un aforament limitat. Per assistir-hi, cal inscripció prèvia. Les inscripcions es poden fer per telèfon (93 685 01 86) o de manera presencial a la biblioteca.

• Dijous 16 de setembre, 18.30 h. Club de lectura en anglès, amb Ariane Amarantinis. Comentarem el llibre Gone girl de Gillian Flynn. Activitat amb inscripció.
  • Divendres 24 de setembre, 18 h. Història amb crispetes: Univers Berlanga, amb José Luis Subías i Xesco Montañez. Sala Joana Raspall. Inscripcions per telèfon (93 685 01 86) o presencialment a la biblioteca.

→ Aquesta activitat també es podrà seguir de manera online a través de la plataforma Zoom: https://us04web.zoom.us/j/3645351268?pwd=NzIweHM1bjgzQnp6WUpPckxMWVlEQT09 (accés lliure)

• Divendres 24 de setembre. Micro club d’anime i còmic: Conceptes de l’anime, a càrrec de Joan Falcó.

→ Disponible al blog a partir del 24 de setembre

• Dimecres 28 de setembre, 19 h. Club de lectura, amb Maite Roldán. Comentarem el llibre Sudd de Gabi Martínez. Activitat amb inscripció.