El venedor de felicitat
Davide Calì, amb il·lustracions de Marco Somà
Barcelona: Libros del Zorro Rojo, 2020
→ Veure disponibilitat al catàleg Aladí
Sempre arriba amb una furgoneta tronada i espetegant.
És el senyor Colom, el venedor de felicitat.
– Però, què dius ara? La felicitat, es ven?
Oh, i tant que sí! En un pot petit, gran o familiar.
El persuasiu senyor Colom ven felicitat a tots els veïns que viuen a les branques d’un gran roure. Hi ha qui compra un pot per compartir amb els amics, d’altres per repartir entre els fills o regalar als seus nets… També hi ha qui no en compra. Però… què hi ha dins els pots d’El venedor de la felicitat?
El consolidat autor de llibres d’imatges i novel·les gràfiques Davide Calí, ens regala aquesta faula contemporània sobre la felicitat, on no hi falten ni la moralitat ni l’humor.
Seguint la tendra estètica del Moment perfecte, l’il·lustrador composa una simfonia necessària per acabar d’explicar la història fins a la darrera guarda. No us la perdeu!
Un àlbum il·lustrat per a infants de 7 a 8 anys, que convida a parlar de la felicitat i del que necessitem per ser feliços.