Si t’agrada la lectura i tens un bon nivell d’anglès, et proposem una activitat que, de ben segur, t’agradarà: Club de Lectura en anglès. L’activitat té un format similar al Club de lectura. Les persones inscrites rebran un exemplar del llibre que comentaran en una trobada mensual, que es farà el segon dijous de cada mes. En aquest cas, però, els participants llegiran el llibre en anglès.

Per participar-hi, doncs, cal tenir un nivell d’anglès alt –equivalent a quart o cinquè curs de l’Escola Oficial d’Idiomes–, ja que els llibres es llegiran en la seva versió original, en anglès, no seran adaptacions.

Si estàs interessat/da en participar-hi, pots inscriure’t per assistir a la primera sessió, que es farà el dijous 13 de maig a les 18.30 h a la biblioteca. Aquesta primera reunió servirà per conèixer una mica més l’activitat i les persones participants. En acabat, es repartirà la primera lectura, Breakfast a Tiffany’s de Truman Capote, que es comentarà el dijous 10 de juny.

El Club de lectura en anglès estarà dinamitzat per Ariane Amarantinis Strachan.

Informació important
  • Activitat adreçada a joves i adults amb un nivell alt d’anglès.
  • Data: dijous 13 de maig, a les 18.30 h.
  • Lloc: Sala infantil.
  • Places limitades. Inscripcions per telèfon (93 685 01 86) o presencialment a la biblioteca.