Gaudeix de les propostes culturals que hem preparat a la biblioteca amb motiu de Sant Jordi. Activitats, exposicions, novetats, recomanacions… T’oferim un ventall de propostes molt diverses!

Activitats

Dimarts 20 d’abril, a les 19 h: Tertúlies d’art, amb Margarita Pedrol i Anabel López

Parlarem la taula gòtica Sant Jordi i la princesa que es troba al Museu Nacional d’Art de Catalunya.

Activitat virtual, a través de Zoom. Per participar no cal inscripció, només t’has de connectar en el següent enllaç: https://santfeliu.zoom.us/j/98399743040.

Dimecres 21 d’abril, a les 19 h: Història de la literatura en 7 cançons, amb El Sobrino del Diablo

Recorregut musical per la història de la literatura amb bones dosis d’humor.

Activitat presencial amb aforament limitat. Per assistir-hi, inscriu-te trucant al telèfon 93 685 80 01 o presencialment a la biblioteca.

Dijous 22 d’abril, a les 18 h: última sessió del Taller de creació literària II, amb Carme Verdoy

Divendres 23 d’abril, a les 19 h: presentació del Premi Martí Dot 2019

Presentació del poemari El coàgul, guanyador de la quaranta cinquena edició del Premi de Poesia Martí Dot, que organitza l’Ajuntament de Sant Feliu, adreçat a joves poetes. Amb la presència de l’autora, Andrea Ambatlle.

Activitat presencial amb aforament limitat. Per assistir-hi, inscriu-te trucant al telèfon 93 685 80 01 o presencialment a la biblioteca.

Divendres 23 d’abril: Micro club d’anime i còmic, amb Joan Falcó

Per Sant Jordi, el protagonista de la sessió serà un dels cavallers més coneguts del món del còmic: el Capitán Trueno.

Vídeo disponible al blog.

Exposicions

Novetats de Sant Jordi, a partir del 21 d’abril

Vine a descobrir les darreres novetats que han arribat a la biblioteca. Hi trobaràs una mica de tot, però sobretot, molts llibres!

Els llibres que “ho van petar” a Sant Jordi

Faules, amb motiu del 400 aniversari de La Fontaine

Autores d’arreu: Chimamanda Ngozi

Avui fa… 125 anys dels primers Jocs Olímpics de l’era moderna

Racó de l’artista: Montserrat Sastre

Hi trobaràs diverses escultures, en fusta i ceràmica, de l’artista santjustenca.

A més a més…

→ Aparador de la biblioteca: per un Sant Jordi PLE

Dimecres 21 d’abril: Què em recomanes? Bibliosantfeliu recomana especial Sant Jordi

A Instagram (@bibliosantfeliu) i al blog.