El divendres 18 de desembre, a les 19 h, et convidem a la tertúlia: ”Western american history 3: glory films“, la tercera part del cicle monogràfic que estem dedicant a aquest gènere cinematogràfic. Amb les limitacions actuals d’accés a les biblioteques també serà una activitat virtual, una trobada en línia, a través de la plataforma Jitsi Meet.

En aquesta tercera sessió dedicada al western, ens aproximarem a una fase cabdal de la constitució de l’imaginari cultural dels Estats Units actuals: l’expansió de la Frontera durant el segle XIX, reflectida en algunes de les produccions més emblemàtiques de la dècada dels anys 50. Títols imprescindibles i inoblidables per compartir una nova sessió farcida de moments cinematogràfics apassionants. No te la deixis perdre… foraster o forastera!!!

Per anar obrint boca, et deixem un resum de les dues primeres sessions en format vídeo, clica aquí per veure’l.

Activitat a càrrec de Xesco Montañez i José Luis Subías.

Imatge amb el text Informació important
  • Sessió en línia de lliure accés, no cal inscripció prèvia.
  • Divendres 18 de desembre, a les 19 h, connexió amb la plataforma Jitsi Meet en el següent enllaç.