Horari d’estiu (del 29 de juny al 25 de setembre, ambdós inclosos):

tardes: de dilluns a dijous de 16 a 20.30 h

matins: divendres de 9.30 a 14 h

Es manté l’horari d’estiu de la biblioteca fins al 25 de setembre a causa de les mesures preventives que encara són vigents per la pandèmia de la COVID-19.

Fora d’aquest horari, pots contactar enviant un correu electrònic a b.st.feliull.mr@diba.cat i a través de les nostres xarxes socials Facebook i Instagram (@bibliosantfeliu).

Què pots fer a la biblioteca?
  • Retornar els documents.  Per la bústia de retorn, oberta 24 hores.
  • Consulta i préstec de documents segons les mesures vigents.
  • Lliure accés a gran part de  la col·lecció. A partir de dilluns 14 de setembre ja pots accedir lliurement a part de la col·lecció i als prestatges de documents per triar les teves lectures, amb les condicions de seguretat i higiene establertes: ús de mascareta, desinfecció de mans a les diverses àrees i manteniment de les distàncies de seguretat. Un cop consultats els documents, si no s’agafen en préstec, caldrà deixar-los a l’espai indicat pel personal bibliotecari per tal que passin la quarantena de 48 hores.
  • Préstec interbibliotecari. Pots demanar que et portem llibres d’altres biblioteques. Cost del servei: 1,50€.
  • Carnet. Si encara no tens el carnet, vine a la biblioteca, i presentant el teu DNI te’l farem al moment. També pots sol·licitar-lo a través d’internet omplint el formulari web Sol·licitud del carnet.
  • Demanar informació bibliogràfica. Pots fer-ho a la biblioteca i també per telèfon o mitjans telemàtics.
  • Servei d’Internet i+. Ordinadors d’ús públic i connexió Wi-Fi.
  • Venir a llegir i a estudiar.
Què NO pots fer a la biblioteca?
  • Accedir a la sala infantil. De moment no es pot accedir a la sala infantil, però tots els materials estan disponibles i es poden demanar en préstec. Aquesta gestió es pot fer presencialment, adreçant-se al personal de la Biblioteca. També pots fer la petició per correu electrònic (b.st.feliull.mr@diba.cat) o per telèfon (93 685 01 86). T’avisarem de quin dia pots venir a recollir-los i els tindràs preparats per endur-te’ls.

És obligatori l’ús de mascareta, higiene de mans amb gel hidroalcohòlic i mantenir la distància de seguretat.