Horari d’estiu (del 29 de juny al 10 de setembre, ambdós inclosos):

tardes: de dilluns a dijous de 16 a 20.30 h

matins: divendres de 9.30 a 14 h

Fora d’aquest horari, pots contactar enviant un correu electrònic a b.st.feliull.mr@diba.cat i a través de les nostres xarxes socials Facebook i Instagram (@bibliosantfeliu).

Què pots fer a la biblioteca?
  • Retornar els documents.  Per la bústia de retorn, oberta 24 hores.
  • Préstec de documents. No es pot accedir a la col·lecció, els bibliotecaris et proporcionarem els documents que necessitis. També pots fer la petició per correu electrònic (b.st.feliull.mr@diba.cat) o per telèfon (93 685 01 86). Et donarem dia i hora per recollir-los, així, quan vinguis, els tindràs preparats per endur-te’ls.
  • Demanar informació bibliogràfica. Pots fer-ho a la biblioteca i també per telèfon o mitjans telemàtics.
  • Servei d’Internet i+.
  • Venir a estudiar. Fins al 10 de juliol s’amplia l’espai per a l’estudi amb l’obertura de la Sala Joana Raspall.
  • Consulta de documents exclosos de préstec a sala.
Què NO pots fer a la biblioteca?
  • Accedir a la col·lecció de documents.
  • Demanar un préstec interbibliotecari.
  • Accedir a la sala infantil.

És obligatori l’ús de mascareta i mantenir la distància de seguretat.