Amb l’entrada del nostre municipi en fase 1, la biblioteca reprèn part dels seus serveis. El pròxim dimarts 2 de juny s’obrirà el servei de préstec i es posarà en funcionament la bústia de retorn.

L’horari d’obertura, amb servei de préstec, retorn i atenció a l’usuari, serà:

tardes: de dilluns a dijous de 16 a 20 h

matins: divendres de 10 a 14 h

Fora d’aquest horari, pots contactar enviant un correu electrònic a b.st.feliull.mr@diba.cat i a través de les nostres xarxes socials Facebook i Instagram (@bibliosantfeliu).

Què podràs fer a la biblioteca en la fase 1?

• Retornar els documents.  Durant l’horari d’obertura es posa en funcionament la bústia de retorn, situada a l’exterior. Recorda que tens temps de tornar els documents que ara tens en préstec fins al 31 de juliol.
  • Préstec de documents. Com que no es podrà accedir a la col·lecció, et recomanem que demanis els documents per correu electrònic (b.st.feliull.mr@diba.cat) o per telèfon (93 685 01 86). Així, quan vinguis, els tindràs preparats per endur-te’ls.
  • Demanar informació bibliogràfica. Realitza les teves consultes preferiblement per telèfon o mitjans telemàtics.

Què NO podràs fer a la biblioteca en la fase 1?

• Accedir a la col·lecció de documents.
  • Fer servir la biblioteca per a consulta de llibres ni per a l’estudi.
  • Utilitzar els ordinadors públics.
  • Demanar un préstec interbibliotecari.

En aquest moment el més important és garantir la salut de tothom i vetllarem per tenir-ne cura. Per a la seguretat de tots, cal complir les mesures d’higiene i seguretat:

• és obligatori que vinguis amb mascareta
  • l’accés a la biblioteca estarà limitat
  • cal mantenir una distància de 2 m amb els altres

Durant els pròxims dies anirem informant amb més detall del nou funcionament de la biblioteca i de com anirà la represa dels serveis.