Avui 18 de maig, amb la celebració del Dia Internacional dels Museus, tenim una edició especial de les nostres Tertúlies d’art confinades.

La nostra col·laboradora habitual de les Tertúlies d’art, Margarita Pedrol, ens ha fet arribar un àudio, on ens parla dels museus virtuals i de les curiositats que amaguen alguns dels museus més coneguts de tot el món.

Clica aquí o a la imatge per escoltar l’àudio.

Imatge amb el text de l'àudio i vincle a l'arxiu sonor

També et convidem a visitar la pàgina web, promoguda pel Departament de Cultura de la Generalitat, que t’ofereix gaudir del patrimoni museístic de Catalunya a través de la pantalla del teu ordinador o dispositiu mòbil.

A més, a les nostres xarxes socials t’oferim propostes culturals relacionades amb aquest tema. Avui al nostre Facebook parlem d’una iniciativa que ha dut a terme el museu Guggenheim per celebrar aquest dia i al nostre Instagram fem el concurs: “Què en saps dels museus?”