El diumenge 2 de juny a les 18 h es celebrarà la tretzena edició de “La Biblioteca a l’Auditori”. Es tracta d’un espectacle literari i musical, que vol ser una mostra de les activitats que es fan a la biblioteca i també una celebració de la cultura.

A l’edició d’enguany, que s’emmarca dins els actes de la segona Setmana de la Biblioteca, tindrà un gran protagonisme la literatura d’extraradi. Recorrerem L’Hospitalet dels barris, el Sant Feliu de Carlos Peramo i escoltarem fragments d’obres de diversos autors, com Paco Candel, Kiko Amat, Javier Pérez Andújar o la poetessa local Joana Raspall. Tot plegat es combinarà amb peces musicals i art urbà a l’escenari.

En el festival hi participen un bon grapat de voluntàries i voluntaris que, dirigits per Joan Suñé i Jaume Codina, porten mesos treballant-hi per fer-lo possible. Sobre l’escenari també gaudirem del Cor de la Unió Coral i una intervenció del col·lectiu artístic Kaligrafics.

L’acte es celebrarà a l’Auditori del Palau Falguera i l’entrada és lliure. Es pot consultar el programa sencer al següent enllaç.