El dijous 11 d’abril a les 18 h es farà a la biblioteca una nova projecció de curtmetratges del festival El Dia Més Curt. La sessió Km 0 al vídeo musical català ens proposa una selecció dels millors vídeos musicals fets a casa nostra.

El videoclip fet a Catalunya durant els inicis dels 2000 s’ha convertit en referent. Han sorgit productores i cineastes especialitzats, però també coreògrafes, directores d’art o fotògrafes que han aconseguit ressò internacional. La festa del cinema curt, El Dia Més Curt, ret homenatge al format curt més popular. Fem una selecció, per a nostàlgics i exploradors, limitant-nos als artistes establerts a Catalunya (tant cineastes com grups), per trobar algunes claus de l’estil. Pots descobrir el menú de la sessió clicant en aquest enllaç.

La sessió, que es farà a la sala Joana Raspall (Planta 0) té una durada de 87 minuts i està recomanada per a tots els públics. Els assistents estan convidats a crispetes i, un cop finalitzada la sessió, podran triar el seu curt favorit i participar en el sorteig d’una bossa cultural. El sorteig es farà el 25 d’abril i hi participaran totes les persones que han votat els seus curts favorits en les cinc sessions del cicle.

Km 0 és la darrera projecció del festival El Dia Més Curt, que ha organitzat la biblioteca de febrer a abril. Han estat cinc sessions en les que hem pogut gaudir del curtmetratge en tota la seva grandesa, amb curts de diferents èpoques i gèneres, amb cinematografies de diversos indrets del món, per a tots els gustos i diferent tipus de públic.

Imatge de l'activitat El Dia Més Curt