De les darreres novetats que han arribat a l’Àrea infantil de la biblioteca, aquest mes destaquem els següents títols:

Imatge amb les portades dels llibres infantils destacats

Doctor De Soto
de William Steig

El Doctor De Soto és un ratolí dentista molt astut. A la seva consulta tenen prohibida l’entrada les bèsties que mengen ratolins, però un dia decideix curar una guineu…

El cielo imaginado
de Pablo A. Mastroilliam Steig
Il.lustracions d’Ana Suárez

Dins aquest llibre trobaràs un mar d’estels bellament il·lustrat. Descobriràs les històries que han explicat diferents cultures sobre les constel·lacions. I després imagina…quina podria ser la teva?

Cara de velocidad
de Marga Tojo
Il·lustracions de María Hergueta

Acosta’t a una poesia original i plena d’imatges, que t’endinsen en un univers urbà i fantàstic. Un poemari que transforma el que és quotidià en poesia, aventura i joc.

Parla la paraula
de Mar Benegas
Il·lustracions de Miriam Morales

Com seria escriure sobre pedres o closques de tortuga? D’on surt el nostre alfabet? Com es fa un llibre? Com ha canviat una biblioteca des dels temples egipcis? Un llibre per a persones curioses de totes les edats!

El colibrí picoespada y yo
de Luisa Méndez

Una divertida i original introducció al món d’aquests petits ocells. La seva protagonista, la Lu, es dedica a recopilar informació sobre aquests ocells en els seus quaderns. Novel·la gràfica amb un frenètic misteri per resoldre.

Univers, dels cosmos grecs al multivers
de Guillaume Duprat
Il·lustracions de Víctor Rivas

Durant milers d’anys filòsofs, físics, matemàtics i astrònoms han intentat explicar el nostre univers. Desplega el llibre i endinsa’t en un gran viatge per l’univers d’ahir, d’avui i de demà.