Si no tenim el llibre que busques pots demanar-lo perquè t’arribi a la nostra biblioteca a través del Préstec interbibliotecari. Gràcies a aquest servei tens al teu abast el fons de tota la Xarxa de Biblioteques Municipals.

Per fer ús del préstec interbibliotecari cal abonar 1,5 € en el moment de sol·licitar el document. El llibre arribarà entre 7 i 10 dies després de la petició i ens posarem en contacte amb tu per tal que passis a recollir-lo en un termini màxim de 7 dies. El temps i les condicions del préstec són les mateixes que quan agafes un document a la nostra biblioteca.

També pots buscar els llibres que necessites a l’eBbiblio, la plataforma de préstec de llibres electrònics pels usuaris de les biblioteques públiques. Amb el carnet de les biblioteques els pots agafar en préstec i llegir-los des del teu mòbil, tauleta, ordinador o lector de llibres electrònics.