El pròxim dijous 4 d’octubre, a les 19.30 h, es projectarà al Cinebaix  el documental “Joan Suñé, un nom de la cultura a Sant Feliu”. El film ha estat realitzat per Joan Nicolau i Francesc Domingo, que des de fa anys han fet reportatges creant un interessant catàleg en DVD d’individus i fets que enriqueixen el patrimoni de la història local de Sant Feliu.

El protagonista de la seva darrera pel·lícula, Joan Suñé, tot i ser fill d’Esplugues, fa molts anys que viu a Sant Feliu. Està arrelat i implicat en la vida cultural del municipi i col·labora assíduament a la nostra biblioteca com a voluntari i lector. Home de teatre i baríton de formació, és un privilegi tenir-lo a la nostra ciutat. El documental, de poc més d’una hora de durada, repassa alguns dels episodis més rellevants de la seva vida per configurar un retrat de la seva figura d’activista cultural.

Entrada lliure i gratuïta.