Comencem el nou curs del Club de lectura, una de les activitat més consolidades de la biblioteca, que reuneix persones amb una afinitat comuna: el gust per la lectura.

El curs consta de 10 sessions, cadascuna dedicada a una lectura d’una tria de llibres que abasten una àmplia varietat de gèneres, èpoques, cultures i registres.

Les sessions es fan el darrer dimecres de cada mes, a les 19 h, a la Sala Joana Raspall de la biblioteca. Per participar cal inscriure’s a la biblioteca i el preu d’inscripció és de 15 €.

Anima’t a participar d’un espai per a persones que han decidit compartir el plaer de la lectura i de la conversa amb altres lectors.

Inscripcions del 27 de setembre al 24 d’octubre. Més informació en el següent enllaç.