Després del parèntesi estival, la biblioteca reprendrà el seu calendari d’activitats culturals, amb un programa ampli, variat i per a tot tipus de públic. Ens retrobarem amb les activitats habituals, adreçades al públic jove i adult: Club de lectura, Club d’anime i còmic, Lectures en veu alta, Tertúlies d’art, Escriure en català, Història amb crispetes i La Mordida. També hi haurà activitats per a infants: Story time (contes en anglès) i Minimúsics, així com un taller sobre àlbums il·lustrats.

La nostra agenda del mes de setembre inclou dues exposicions: Que no s’apagui la llum d’Elna (del 5 al 10 de setembre), sobre la maternitat d’Elna, i SuperWomen, SuperInventores (del 12 al 20 de setembre) de la il·lustradora Sandra Uve, que ens visitarà el dia 20 de setembre per fer un taller infantil i la presentació del llibre en el qual es basa l’exposició.

A partir d’octubre, tornaran L’Hora del conte i els Laboratoris de lectura, per als més petits, i l’Aula de Cinema per al públic jove i adult. A més a més, també hi haurà presentacions de llibres, Contrapunt poètic, exposicions…

Vine a la biblioteca, tindrem una tardor plena de propostes culturals. T’hi esperem!