De les darreres novetats que han arribat a l’Àrea infantil de la biblioteca, aquest mes destaquem els següents títols:

Portada del llibre Supermujeres superinventoras

Supermujeres, superinventoras
de Sandra Uve

La il·lustradora i escriptora Sandra Uve ret homenatge a 96 inventores que, amb les seves idees brillants, han transformat les nostres vides. Llibre homenatge i reivindicació del talent silenciat als llibres d’història.

Portada del llibre infantil La mujer tatuada y otros cuentos de amor

La mujer tatuada y otros cuentos de amor
de Ray Bradbury

Il·lustracions d’Eva Sánchez Gómez

Una bruixa que vola a les nits tèbies de la Primavera, un monstre marí solitari i enamorat, i una dona tatuada de cap a peus. Tres contes inusuals i sorprenents de Ray Bradbury, mestre de les paraules i de la ciència-ficció.

Portada del llibre infantil La dona de la guarda
La dona de la guarda
de Sara Bertrand

Il·lustracions de Sandra Acosta

La Jacinta se sent estranya en un món on els altres nens tenen mare. Una dona que cavalca un cavall blau vetlla per ella. Llibre singular basat en una llegenda tibetana. Guardonat amb el Premi New Horizons de la Fira de Bolonya 2017.

Portada del llibre infantil Muros

Muros
d’Agustín Fernández Paz

Il·lustracions de Xan López Domínguez

Els adults han aixecat un mur que separa al poble en dues meitats i hi ha guàrdies per tot arreu. L’Helena i l’Adrián són amics i no permetran que ningú no els separi.

Huellas y Señales
de Víctor J. Hernández

Il·lustracions d’Antonio Ojea

Una guia de camp per aprendre a reconèixer les petjades i els senyals que trobem al camp, els rastres dels qui l’habiten. Adreçat a principiants de qualsevol edat, aquest petit llibre ens convida a observar la natura i descobrir la fauna i flora que ens envolta.

Portada del llibre infantil Apestoso tío Muffin

Apestoso tío Muffin
de Pedro Mañas

Il·lustracions de Víctor Rivas

Mr Muffin sempre fa pudor, encara que es renti amb aigua molt calenta o fiqui el cap dins d’una galleda amb perfum. L’Emma, una noia misteriosa que diu que és la seva neboda, li vol ajudar.

Una història divertida i irreverent que ens anima a superar les nostres pors i prejudicis.

Durant aquesta setmana la biblioteca s’ha sumat a la celebració amb recomanacions diàries de llibres a les nostres xarxes socials: cada dia un gènere i una escriptora.

argelagues

Argelagues

de Gemma Ruiz

Narra la vida de tres dones al llarg del segle XX. Una novel·la sobre les vivències d’una generació que s’ha vist empesa del camp a la ciutat i que s’adreça al cor, al fetge i a la intel·ligència. Els fets i les veus reivindiquen, per si mateixos, el paper de la dona en l’evolució de la societat catalana del segle XX.

d’Ana Penyas
Autora revelació a la 36a edició del Saló Internacional del Còmic de Barcelona (2018) i guanyadora del Xè Premi de Novel·la Gràfica Fnac-Salamandra Graphic. Una obra que dóna veu a les nostres àvies i lluita contra l’oblit de la memòria.