Si tens entre 8 i 12 anys, dissabte 9 de juny a les 11 h tens una cita a la biblioteca per jugar una partida al Joc de la Joana.

Però, què és això del Joc de la Joana? És un trivial gegant sobre Joana Raspall. Una manera lúdica i participativa d’acostar-se a la figura de la poetessa santfeliuenca on els infants són els autèntics protagonistes.

Es tracta d’un projecte desenvolupat per la biblioteca Montserrat Roig i les AMPA de les escoles Nadal i Monmany, amb el suport de la Diputació de Barcelona.

La partida s’emmarca en el programa d’actes de la I Setmana de la Biblioteca i està oberta a nens i nenes de 8 a 12 anys. Per participar cal inscriure’s a la biblioteca, per telèfon 93 685 01 86 o per correu electrònic b.st.feliull.mr@diba.cat. L’activitat tindrà una durada aproximada de 1 h 30 minuts.

Ahhh! I recorda que, per participar no calen coneixements previs, només moltes ganes de jugar! T’atreviràs a superar el repte?