El divendres 23 de març la biblioteca va acollir l’acte de lliurament del Premi de Poesia Martí Dot. Enguany, el guanyador ha estat Oriol Sauleda Regada, de 24 anys i llicenciat en Filologia catalana, amb el poemari El paller.

El lliurament del premi es feia en el marc de la VII Setmana de la Poesia que se celebra a la ciutat del 13 al 26 de març. En el decurs de l’acte, organitzat per l’Ajuntament de Sant Feliu, el guanyador va recitar alguns versos del seu poemari i David Castillo, president del jurat del premi, va fer una valoració de l’edició d’aquest any. L’acte, a més, va comptar amb la presència destacada del poeta Joan Margarit, que va recitar alguns dels seus poemes.

Aquest acte ha posat el punt final a les activitats de la biblioteca en la Setmana de Poesia.

A la pàgina web del diari Fetasantfeliu pots veure les galeries d’imatges dels actes de la VII Setmana de Poesia.