Aquestes són les formacions, adreçades a adults, que es faran durant el mes de desembre al Punt TIC de la biblioteca.

Club Maker
Espai de reunió de persones amb interessos en comú relacionats amb la tecnologia. Un lloc on poder intercanviar coneixements, aprendre coses noves i sobretot crear, prototipar i transformar.
Els dilluns de 17 a 20 h.

Disseny 3D

Farem un tastet en el camp del disseny 3D, amb programari obert i accessible a tothom.
Dimecres 13 i 20 de desembre de 17.30 a 19.30 h.

Edició de fotografia
Introducció a les eines més bàsiques per modificar fotografies digitals.
Del 5 al 21 de desembre: els dimarts i els dijous de 17 a 19.30 h.
Primers passos amb el mòbil
Si vas una mica perdut amb el mòbil, no et pots perdre aquest curs, on aprendràs a crear la teva agenda i a fer servir les aplicacions bàsiques del teu telèfon intel·ligent.
Del 13 al 22 de desembre: els dimecres i els divendres de 10.30 a 13 h.
Introducció a la informàtica: inicial
Si vols aprendre a fer servir l’ordinador, no et pots perdre aquest curs d’introducció. Aprendràs les principals eines d’un ordinador i conceptes bàsics per navegar a Internet.
Del 5 al 19 de desembre: els dimarts i els dijous de 10.30 a 13 h.
Més informació i inscripcions:
  • telecentresf@gmail.com
  • Atenció presencial a l’aula TIC els dilluns i dijous de 16 a 17.30 h
  • Fulls d’inscripció a la biblioteca