Tots els divendres a la Biblioteca Montserrat Roig: recomanacions visuals amb un “bookfacefriday”. Anima’t a participar!

Ja fa temps que la Biblioteca Pública de Nova York va començar a fer servir l’etiqueta #BookfaceFriday al seu Instagram per convidar els lectors a fer-se fotografies amb la portada d’un llibre. La nostra biblioteca es va afegir a aquesta iniciativa i cada divendres a l’Instagram de @bibliosantfeliu publiquem una fotografia per recomanar un llibre.
Fer coincidir persona-objecte-animal amb el llibre, revista, CD o DVD seleccionat no sempre és fàcil. És important donar continuïtat a la fotografia i dotar-la de certa qualitat artística. És per això que de vegades el making-of és complicat i requereix, a més de fer servir un attrezzo adequat, precisió en la perspectiva del retrat per fer coincidir els diversos elements.
No hem d’oblidar que l’essència del #BookfaceFriday és la recomanació d’un llibre, a la biblioteca te’ls presentem cada divendres amb una portada novedosa, perquè sabem que moltes vegades una imatge diu molt.
Si vols participar en aquesta iniciativa, envia’ns les teves propostes. Les estem esperant amb candeletes!