L’any 2016 es commemora el 400è aniversari de la mort dels dos escriptors més universals de tots els temps: Miguel de Cervantes i William Shakespeare.

Atesa la transcendència dels dos escriptors, la biblioteca ha organitzat un concurs amb l’objectiu de donar a conèixer alguns aspectes de la seva vida, la seva obra i el seu llegat, que arriba als nostres dies.

El concurs està adreçat a adults (a partir de 16 anys), començarà el 18 d’abril i finalitzarà el 22 de maig. Durant quatre setmanes la biblioteca publicarà un qüestionari amb cinc preguntes, que podràs trobar en aquest blog, a la ploma que hi ha a la dreta (arxiu per descarregar i imprimir en paper o en PDF per enviar), i al taulell de Préstec. Els qüestionaris amb les respostes es poden lliurar presencialment a la biblioteca, per correu electrònic a l’adreça bstfeliullmr@gmail.com, indicant a l’assumpte “BiblioCONCURS”, i també al CineBAIX.

Els participants que hagin contestat correctament a les 20 preguntes entraran en el sorteig d’una PANERA CULTURAL: llibres, pel·lícules en DVD, entrades de cinema, concerts i d’altres.
Anima’t a participar!