El divendres 25 de setembre la Biblioteca engega el nou curs del Club de Lectura, dinamitzat per Maite Roldán.
Es faran 10 sessions dedicades a diferents lectures (una per mes) el darrer divendres de cada mes a les 19 h. El preu d’inscripció a aquesta activitat per tot el curs és de 15 euros per persona i el període d’inscripció s’obrirà el divendres 25 de setembre i es tancarà el 10 d’octubre. Per formalitzar el registre cal adreçar-se a la biblioteca de manera presencial dins el seu horari d’obertura (de dimarts a dissabte de 10 a 14 h i de dilluns a divendres de 16 h a 20.30 h).
A més de proporcionar les lectures i el material que pugui ser necessari a les reunions, la inscripció inclou la participació en altres activitats relacionades com trobades de clubs de lectura, presentacions de llibres, xerrades amb autors o sessions extres amb altres lectures.
Amb el lema Cuinem Lectura”, els diferents ingredients que formen un llibre seran tallats, bullits i arrebossats en les nostres reunions, segons les necessitats de la recepta literària.

Fes-te cuinetes amb nosaltres!!