Per estar al dia de les noves adquisicions de llibres, CD’s, DVD’s, i altres tipus de material que ha arribat a la biblioteca tens tres opcions diferents:
·   Consultar les novetats al Catàleg Aladí,seleccionant la biblioteca, el període de temps (la darrera setmana, de les dues darreres setmanes o del darrer mes), el tipus (llibre, CD, DVD o altres), i el tema.
 ·   Visitar l’apartat Recomanacions-Expositor de novetats de la Biblioteca Virtual.
 · Fer una suscripció a les novetats des de l’espai “El meu compte” al catàleg Aladí i rebràs un correu electrònic mensual amb la informació perquè no se t’escapi res.

A més, si ets lector/-a de novel·les i solament vols saber quins són els nous títols que han arribat, periòdicament pots veure les portades a la part dreta d’aquest blog.