Com cada any, a la Biblioteca Virtual i al portal Gènius de la Xarxa de BibliotequesMunicipals de la Diputació de Barcelona hi ha un apartat especial de Nadal amb un munt de recursos relacionats amb les festes nadalenques.
El de la Biblioteca Virtual inclou informació sobre les nostres tradicions, idees per regalar i decorar, recomanacions literàries, musicals i cinematogràfiques, i, en el dels més petits, també hi ha lectures recomanades i podràs enviar una postal virtual per felicitar les festes, imprimir i escriure la carta als reis, i també descarregar-te el calendari 2015 del Gènius. Destaquem també l’apartat “Per Nadal, cada dia una activitat”, on des del 16 al 29 de desembre cada dia et proposen una manualitat molt fàcil de fer.

Bon Nadal Feliç 2015!