Aquest mes d’octubre han començat les “Entrevistes virtuals”, un nou espai de la Biblioteca Virtual que permet als usuaris enviar preguntes als autors convidats.

L’Albert Sánchez Piñol, autor de Victus, ha estat el primer en respondre a les preguntes dels usuaris i ja s’ha publicat aquesta primera entrevista. El següent autor convidat és Noah Gordon, i al desembre l’entrevistat serà Eduardo Mendoza.

Recorda que el funcionament per enviar les preguntes és molt senzill. Qualsevol persona major de 14 anys sense validació prèvia pot escriure la seva pregunta al formulari que trobarà a la Biblioteca Virtual durant tres setmanes. Un cop es tanqui aquest termini, es publicaran les respostes de l’autor convidat a la mateixa web.