La Biblioteca Montserrat Roig de Sant Feliu de Llobregat començarà el proper octubre una nova etapa en una de les seves activitats clàssiques: el club de lectura. Es denominarà Club de Lectura SantFe i serà moderat per la dinamitzadora i formadora de moderadors Maite Roldán, professional amb una amplia experiència portant aquest tipus de grups en altres biblioteques.
Consistirà en 10 sessions dedicades a diferents lectures (una per mes) que tindran lloc a la Torre del Roser el darrer divendres de cada mes a les 19 h. El preu d’inscripció a aquesta activitat per tot el curs és de 15 euros per persona. El període d’inscripció s’obrirà el divendres 26 de setembre i serà tancat el 9 d’octubre, amb un nombre màxim de 30 places. Per formalitzar el registre cal adreçar-se a la biblioteca de manera presencial dins el seu horari d’obertura (de dimarts a dissabte de 10 a 14 h i de dilluns a divendres de 16 h a 20:30 h).
A més de proporcionar les lectures i el material que pugui ser necessari a les reunions, la inscripció dóna dret a participar en altres activitats relacionades que puguin sorgir durant l’any com trobades de clubs de lectura, presentacions de llibres, xerrades amb autors o sessions extres amb altres lectures.

Com a curiositat, l’elaboració d’una icona del Club de Lectura SantFe amb el lema Cuinem Lectura a partir de la graella de l’escut municipal santfeliuenc. Els diferents ingredients que formen un llibre seran tallats, bullits i arrebossats en les nostres reunions, segons les necessitats de la recepta literària.