De cara al nou curs que començarà d’aquí a poc hem renovat la secció Racó de Pares i Mares a la Sala Infantil. Us oferim una acurada selecció de llibres, revistes i documents multimèdia que us ajudaran a preparar l’arribada del nadó, entendre millor els vostres fills, així com per explicar-los contes, organitzar activitats en família i trobar eines per a la seva cura i atenció. Igualment el Racó és un espai destinat al col·lectiu educador que ofereix eines d’ajuda i orientació en la tasca d’educació dels nens.
La selecció queda distribuïda en els següents Blocs Temàtics (diferenciats cadascun per un pictograma):
  • Embaràs, part i postpart
  • Narració de contes
  • Psicologia infantil
  • Educació dels infants
  • Alimentació i cura dels infants
  • Jocs i activitats
  • Noms
  • Cuina
  • Informàtica
  • Manualitats
  • Excursions
Aquí podeu trobar el llistat de pictogrames
També teniu a la vostra disposició la nova Guia de Lectura del Racó de Pares i Mares.
A més a més, podeu consultar les Guies Temàtiques del Racó de Pares i Mares.
Us convidem a donar una ullada a la Secció de Pares i Mares del Portal Gènius.
Aquest fons es renova contínuament, i vosaltres podeu participar en el seu desenvolupament proposant desiderates.
Trobareu els documents d’aquesta secció a la Sala Infantil, situada a la planta baixa de la biblioteca. Podeu donar un primer cop d’ull directament a la biblioteca o bé portar-los a casa fent un préstec amb el carnet per llegir-los amb més calma.
Us esperem!!