Des de principis de juliol una trentena de persones aturades de la ciutat estan treballant en un nou projecte impulsat per l’Ajuntament i la Fundació Solidaritat de la Universitat de Barcelona que ha permès utilitzar un terreny en desús qualificat com a ampliació de vial en un hort de 4.200 m2 i que està a tocar del Parc Agrari del Baix Llobregat.

L’Ajuntament ha cedit aquests terrenys en benefici d’aquest projecte solidari  que recupera un espai agrícola.

Els horts socials tenen com a principals objectius afavorir la inserció social de les persones que hi participen, contribuir al seu benestar personal, tant en l’àmbit de la salut com de l’alimentació, i millorar la seva qualitat de vida. Transformen espais en desús en finques agrícoles professionals per donar oportunitats de formació, aprenentatge o lloc de treball a persones en situacions socials vulnerables.

A la biblioteca disposem d’un ampli ventall de documents que tracten temes com:

Si esteu interessats en crear el vostre propi hort al balcó o en aprendre noves tècniques de jardineria, o fins i tot us agradaria conèixer més a fons els horts socials, us invitem a venir a la biblioteca i endur-vos els documents que necessiteu.

Més informació d’aquesta notícia a la web del’Ajuntament
Altres adreces web d’interès:

Programa de TV3 Benvinguts a l’hort

Bloc Huertos Urbanos Barcelona