Considerada una de les millors escriptores de la postguerra en actiu, Ana María Matute va morir el passat 25 de juny a l’edat de 88 anys.
La seva trajectòria ens deixa una estela de premis, els més prestigiosos de la Literatura castellana entre els que compta el Premio Nacional de les Lletres (2007) i el Premi Cervantes (2010), així com diferents obres literàries, algunes disponibles a la biblioteca

Un parell d’aquests exemplars són exclosos de préstec perquè provenen de la Biblioteca Personal de l’escriptora i periodista Montserrat Roig, fons dipositat a la Biblioteca. Això no treu la disponibilitat de llegir-los en sala, a la biblioteca, i fins i tot reservar-los per disposar-ne durant un temps determinat o fins acabar la seva lectura. Un servei aquest prou útil en cas no podeu disposar d’altres exemplars disponibles a la Xarxa de Biblioteques Municipals, fent ús del servei de préstec interbibliotecari, o bé anat a recollir-los personalment. Una opció interessant si, com és el cas de La Virgen de Antioquía y otros relatos, el llibre només està diponible a quatre biblioteques de la província de Barcelona.

Més informació de l’autora aqui.