El pròxim dissabte 17 de maig es celebra el Dia Mundial d’Internet i des de la biblioteca ens volem vincular a aquesta efemèride, que pretén donar a conèixer les possibilitats de les noves tecnologies per millorar el nivell de vida dels ciutadans.
La biblioteca ofereix als usuaris l’accés lliure i gratuït a Internet mitjançant Wi-Fi i el servei Internet i +. Hi ha vuit ordinadors al 2on pis, i tres a la Sala Infantil. Amb el carnet de la biblioteca es poden fer sessions d’una hora (ordinadors reservables d’adults), de 10 minuts (ordinadors de lliure accés d’adults, no cal fer reserva) i de 30 minuts (ordinadors de la Sala Infantil).

Des de la pàgina de la Biblioteca Virtual pots fer diverses gestions sense haver d’anar a la biblioteca com reservar llibres, renovar el préstec, consultar recomanacions de novel·les i guies de lectura, reservar ordinador, etc. Consulta aquí tots els tràmits en línia que pots fer.

A més, amb motiu d’aquesta celebració, a la nostra ciutat hi ha una activitat que et pot interessar: la jornada de portes obertes que, sota el lema: “Què és el telecentre? Compartim l’experiència!”, fa el Punt Tic del Palau Falguera el divendres 16 de maig. Més informació aquí.