Ahir els usuaris del Club de Lectura van assistir a una trobada amb l’escriptora Almudena Grandes, un acte que, organitzat per la biblioteca Mercè Rodoreda de St. Joan Despí, s’emmarca en el cicle de trobades d’escriptors i biblioteques promogut per la Diputació de Barcelona. La sessió es va iniciar amb una entrevista de David Guzmán, el conductor del Club de Lectura de Sant Joan Despí, que va fer un recorregut per la seva trajectòria literària i també va presentar la seva darrera novel·la, Las tres bodas de Manolita. A continuació, el públic va tenir una estona per fer-li preguntes a l’escriptora. Ens van encantar com escriptora, professional, preocupada per la tècnica d’escriptura, atenta amb els seus lectors i reivindicativa fins a la medul·la. Va respondre a diferents preguntes de l’ofici d’escriure, sobre com triava els noms dels personatges per a les seves novel·les, com li arribaven tantes històries reals i desprès ella escrivia els relats… Dues hores que van passar en un no-res. Va ser un autèntic plaer escoltar-la.
En acabar la conferència l’Almudena ens va signar el seu darrer exemplar Las tres bodas de Manolita, que ja teniu disponible per agafar en préstec.

Volem mostrar-te alguns moments de la trobada, que, repetim, va ser un autèntic plaer.