José Ramón García Moreno va néixer a Granada el 1962. De petit va venir a St. Feliu de Llobregat amb la seva família. Va estudiar Filologia Anglesa i va aprovar oposicions al cos de professors agregats d’institut. Actualment és professor catedràtic d’anglès a Altafulla i viu a Creixell.

El 2010 l’editorial Bruño li va publicar la novel·la juvenil Dos muertos y pico, que podeu trobar a la biblioteca de Sant Feliu de Llobregat així com en algunes altres biblioteques de la Xarxa de Biblioteques Municipals. Té tres novel·les més encara no publicades.

Avui ens plau felicitar-lo perquè acaba de guanyar el segon premi del I Certamen de Relato Corto “Launa y Terrao” de Granada, amb el conte “Peor que el olvido”. Podeu llegir-lo en aquest enllaç.