El 21 de setembre és el Dia Mundial de l’Alzheimer. Com cada any, arrel d’aquesta jornada, la biblioteca i l’Hospital de Dia Pins d’Or col·laborem per difondre aquesta malaltia. Enguany hem preparat una exposició conjunta al vestíbul de la biblioteca: els pacients i cuidadors de l’Hospital de Dia han preparat la cartelleria i la decoració, i la biblioteca una selecció de materials sobre la malaltia. Passada la data indicada, encara podràs veure l’exposició algun dia més. No te la perdis!

D’entre la decoració preparada per l’Hospital de Dia sobresurt un llibre fet amb cartolines relligades, que han titulat Pintures que ens ajuden a conèixer l’evolució de la malaltia d’Alzheimer, on es veu l’evolució de la malaltia a partir de dibuixos acolorits pels malalts. En cada pàgina s’aprecia el mateix dibuix acolorit per un malalt en una fase inicial de la malaltia, per un en una fase intermèdia i finalment per un en una fase avançada. Pel seu interès, hem reproduït sencer aquest llibre en el passi de diapositives que adjuntem a continuació.