L’exposició “Cavall Fort, tan divertit com un joc”  ha arribat a la biblioteca i s’hi estarà fins el 13 de setembre.
La revista Cavall Fort va néixer el 1961 amb la voluntat de trobar una manera perquè els infants poguessin aprendre a llegir i a escriure en català. Aquesta preocupació va marcar el format i el contingut de la revista: des de la decisió d’incloure-hi pàgines de còmic per a estimular l’interès del lector, fins a la tria del model de llengua, que havia de ser rigorós i, al mateix temps, planer.

Durant aquests primers cinquanta anys de vida, les pàgines de Cavall Fort han acollit signatures representatives de la literatura infantil i juvenil catalana, així com destacats il·lustradors i grafistes.

L’exposició compta amb vuit plafons que descobreixen curiositats i anècdotes de la publicació i que inclouen jocs i entreteniments. S’adreça als infants però també a totes aquelles generacions que han gaudit de la lectura d’aquesta revista al llarg d’aquests anys.