El passat mes de juny es van lliurar els Premis Llibreter 2013, que es concedeixen en tres categories diferents a tres obres d’entre totes les proposades pels membres del Gremi de Llibreters de Barcelona i Catalunya.
El llibre guardonat en l’apartat de literatura catalana ha estat La primavera a Pequín del poeta, traductor i crític literari Francesc Parcerisas publicada per Quaderns Crema, obra que recull les reflexions fetes durant una estada a Pequín i descriu escenes quotidianes de la cultura xinesa.

En la categoria d’altres literatures el llibre guardonat va ser El cas d’en Barney Panofsky del canadenc Mordecai Richler, publicat també per Quaderns Crema. El jurat va destacar “l’estructura complexa, originalitat en la temàtica i una prosa fluïda que li dóna frescor”.

En l’apartat de llibre il·lustrat el premi va ser per La caputxeta vermella, editada per Símbol, que adapta el popular conte clàssic i el situa en un entorn urbà, il·lustrat amb gran realisme i detall per Roberto Innocenti, amb text del desaparegut Aaron Frisco.
Els nostres lectors estan d’enhorabona!!