Divendres 28 de juny, a les 19:30 hores, hi ha la trobada del Club de Lectura per parlar de la novel·la Firmin de l’escriptor americà Sam Savage.
Sam Savage, nascut a Carolina del Sud,  és doctor en Filosofia per la Universitat de Yale, on també va ser professor. La seva primera novel·la, Firmin, va ser publicada l’any 2007 per una petita editorial de Minneapolis i després de ser redescoberta per Seix Barral, ha anat creixent gràcies a la recomanació de lectors i llibreters, fins convertir-se en un fenomen internacional.
Per conèixer una mica més l’autor i l’obra, pots llegir el que van publicar el Club de Lectura de la Biblioteca Comtat de Cerdanya de Girona i el Biblioblog de la biblioteca de Vilanova i la Geltrú.