El passat 31 de maig les membres del grup Escriure en català de la biblioteca van fer una sortida per visitar Neus Català, la protagonista de la novel·la de Carme Martí Un cel de plom, llibre que havien llegit recentment.

Després de visitar el Museu de la Vida Rural a l’Espluga de Francolí i de ser rebudes per Carme Martí, es van arribar fins els Guiamets a veure Neus Català, aquesta lluitadora de 98 anys que ens recorda a totes les dones que van viure i morir als camps d’extermini nazis. Van portar-li un llibre dedicat per la Joana Raspall transmetent-li la seva amistat i un ram de flors.

Aquí tens una petita mostra fotogràfica de la trobada. Si vols veure algunes fotos més, clica l’enllaç al blog de l’Imma Cauhé.
Montse Vallès, coordinadora del grup,
i Carme Martí, autora del llibre